Înghețata copilariei


Înghețata cu smântână, am găsit vafe de napolitana la supermarket și nu am stat pe gânduri le am cumpărat imediat, și am zis sa fac Înghețată copilariei
Ingrediente
800 gr  smanatana,
200 gr zahar,
4 oua,
un praf de sare,
Vanilie
3 linguri  cacao
100 gr Capsuni
Mod de preparare
Spalam căpșunile și le punem în Blender
Se bate smantana separat intr-un vas, in alt vas se freaca galbenusurile cu zaharul iar in alt vas se bat albusurile cu un praf de sare.
Se amesteca prin rasturnare cele trei compoziții, pana se omogenizează. Apoi împărțim compoziția rezultata în 3 părți egale.
În prima parte punem cacao și amestecam bine.
A doua parte o lăsăm alba
Iar în a treia parte punem căpșunile care le am făcut crema in Blender, avem o caserola în care am pus douae foi de aluminiu ca să despărțim compoziția, punem compoziția cu cacao, apoi cea alba și apoi cea cu căpșuni, punem capacul si se lasa la congelator pentru inghetare.(după o ora scoatem aluminiu și lăsăm în congelator) 


Apoi cu o lingură speciala pentru înghețat punem în fiecare vafa și servim
Pofta bună
Mulțumesc pentru vizita și te mai aștept



Comentarii

Postări populare